Contacteaza-ne

0728327878

Politica de retur

Persoane fizice

Conform O.U.G. Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii: "Înainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fără a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art.13 alin.(3) si art.14 , in termen de 14 zile începând cu ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator."

Art. 14, Alin. 3 din aceeași lege mai sus menționata spune astfel: "Consumatorul este responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcționării produselor."

Nu condiționam primirea produselor returnate de existenta ambalajului, însă lipsa ambalajului si/sau ale accesoriilor ambalajului  poate duce la deteriorarea produselor datorata manipulării, caz in care nu se vor aplica dispozițiile cu privire la Returnare/Retragere. Lipsa accesoriilor produsului (spre exemplu cablu de alimentare/telecomanda, etc) va duce la diminuarea valorii produselor, conform celor mai sus menționate.

SC SMART & EASY SERVICES SRL va returna contravaloarea comenzii, inclusiv costurile de transport facturate, in cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat, însă nu mai târziu de 14 zile din momentul solicitării.

Returnarea contravalorii produselor se va face doar prin virament bancar, si doar după confirmarea returnării produsului, precum si stabilirii eventualei diminuări a valorii produselor rezultata din manipularea acestora.

Conform Art. 11 din O.U.G. 34/2014, "Înainte de expirarea perioada de retragere, consumatorul informează profesionistul cu privire decizia sa de retragere din contract".

Va rugam sa completati si sa ne trimiteti Formularul de retur .

O copie a acestei notificări precum si a facturii de achizitie trebuie atașate obligatoriu produselor ce urmează a fi returnate.

Returnarea produselor se poate face direct la adresa Bd Theodor Pallady, nr 287, Sector 3, Bucuresti, personal in timpul programului de lucru: Luni – Vineri: 09:00 - 17:30; prin curierat rapid  sau prin Posta Romana. Returnările prin curierat rapid sau prin posta nu se vor face cu ramburs. Nu ridicam coletele expediate pe alta adresa, si nici coletele de la oficiile poștale.

Persoane juridice

Conform legislatiei romanesti in vigoare, renuntarea la cumparare prin denuntarea unilaterala a contractului este aplicabila doar consumatorilor clienti persoane fizice. Dispozițiile OUG nr. 34/2014 nu sunt aplicabile persoanelor juridice. Societatea noastră isi rezerva dreptul de a formula condiții speciale de retur  si de a imputa costuri logistice si operationale intre 10%-30% din valoarea comenzii. Decizia de acceptare se va transmite intr-un termen de 72 ore de la primirea in scris a solicitarii de retur. Returnarea banilor se va face doar prin ordin de plata, indiferent de modalitatea de plata inițiala.

NU SE POT RETURNA URMATOARELE CATEGORII DE PRODUSE: 

- Produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri 

- Produse aduse pe comenzi speciale

Livrare produse Agrofelix Livrare produse Plata securizata Agrofelix Plata securizata Livrare gratuita Agrofelix Livrare gratuita Telefon Agrofelix Telefon 0763639XXX